Naprawdę tanie książki w Dedalus.pl

Szukałem ostatnio książki Wariaci rządzą domem wariatów.

Po rozważeniu standardowych ofert Merlin.pl i Empik.pl, postanowiłem spróbować zakupów w księgarni Dedalus.pl.

Nie był to pierwszy raz, gdy książka w Dedalus.pl była znacząco tańsza, niż u naszych gigantów. Nawet po uwzględnieniu kosztów przesyłki Dedalus.pl był prawie dwa razy tańsza niż przy zakupie w Empiku z odbiorem w salonie (czyli bez kosztów wysyłki).

Sam zakup przebieg sprawnie, szybko dostałem potwierdzenie złożenia zamówienia, prośbę o zapłatę wraz ze wszystkimi potrzebnymi danymi (numer konta, numer zamówienia itd.), potwierdzenie zaksięgowania wpłaty oraz wysłania przesyłki.

Paczka wysłana standardową przesyłką Poczty Polskiej dotarła szybko, a sama książka jest w doskonałym stanie technicznym.

Tak więc polecam spróbować zakupów w Dedalus.pl.

Tagi: , , ,

Odpowiedzi: 4 to “Naprawdę tanie książki w Dedalus.pl”

  1. Julia Says:

    W ogóle Dedalusy to fajne księgarnie, zwłaszcza w wersji stacjonarnej (Warszawa, Kraków, Wrocław). Zawsze najbardziej mnie cieszy, jak mogę tam dostać za 15 zł książkę, która w empiku leży na półce top10 i kosztuje 3 razy tyle.

  2. anhydryt Says:

    Właśnie się zastanawiałam, czy to nie jest jakaś podpucha z tymi cenami, ale skoro piszecie, że ok, to też zamówię.

  3. nicknamestar Says:

    Ja też potwierdzam. Przez internet nie zamawiałem, ale w księgarniach stacjonarych (kraków), są książki naprawdę „za grosze”
    S.

  4. anhydryt Says:

    Połowy zamówionych przeze mnie książek (które miały być w magazynie) nie mieli. Nie są fajni.

Skomentuj

