Nowa dyrektywa Unii Europejskiej zbawieniem internautów?

Właśnie usłyszałem o projekcie nowej dyrektywy Unii Europejskiej. Unijni urzędnicy chcą mianowicie wymusić na dostawcach reklam w sieci standard ich adresowania.

Na przykład:

  • reklama wykonana w technologi flash będzie musiała mieć w adresie słowo flash,
  • reklama udźwiękowiona musi będzie musiała mieć w swoim adresie słowo sound.

Czyżby ktoś z pomysłodawców używał Firefoksa, AdBlocka i miał dość reklam wydających dźwięki?

Tagi: , , , ,

Jedna odpowiedź to “Nowa dyrektywa Unii Europejskiej zbawieniem internautów?”

  1. Unia Europejska i reklama internetowa « O programowaniu i nie tylko… Says:

    […] O programowaniu i nie tylko… Grzegorz Gierlik o niełatwym życiu programisty i rodzica… « Nowa dyrektywa Unii Europejskiej zbawieniem internautów? […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: