Twitter — jestem uzależniony…

Dla niewtajemniczonych, Twitter to (za Wikipedią) serwis społecznościowy pozwalający na prowadzenie mikrobloga. Lub, innymi słowami, serwis pozwalający na informowanie innych użytkowników co się teraz robi.

O ile jestem w stanie zrozumieć ludzką potrzebę korzystania ze ,,zwykłych” serwisów społecznościowych typu nasza-klasa.pl, Facebook.com, czy wayn.com i rozumiem użyteczność serwisów typu GoldenLine.pl lub Linkedin.com, to istnienie serwisu typu twitter.com pozostawało dla mnie całkowitą zagadką.

Tłumaczyłem sobie, że jako inżynier, umysł ścisły, po trzydziestce, po prostu nie rozumiem tego zjawiska…

Aż do czasu, gdy słuchając podcastów z stackoverflow.com lub hanselminutes.com, okazało się że Twittera wszyscy wokół używają…

Założyłem więc konto, aby osobiście sprawdzić o co w tym wszystkim chodzi i prawie natychmiast się uzależniłem… Nie wiem jak to działa, ale uzależnia. Bardzo ciekawe doświadczenie…

Zdania na temat Twittera nadal nie zmieniłem. Poniższy film doskonale je opisuje:

Tagi: , ,

Skomentuj

