Empik.com, czyli totalna porażka…

Przeczytałem dziś w Gazecie artykuł o starciu Merlin.pl z Empik.com.

Mogę dodać swoje trzy grosze🙂, bo akurat miesiąc temu Empik.com naciągnął mnie na wydanie u nich co najmniej 45PLN, obdarowując mnie kuponem rabatowym o wartości 15PLN, ważnym przy zakupach za co najmniej 60PLN.

System Empiku rzeczywiście wydaje się być daleki od doskonałości.

Od miesiąca nie umieją zrealizować mojego zamówienia złożonego 7 sierpnia. Ba, nie wiedzą nawet co się z nim stało. Zamówienie miało być zrealizowane 15 sierpnia (przed moim urlopem), wg systemu zostało zrealizowane 27 sierpnia (pod koniec mojego urlopu), ale paczki nie ma nawet dziś (po powrocie z urlopu). No cóż. Załóżmy, że składając zamówienie na książkę z odbiorem w salonie miałem pecha i kombinacja tej książki i tego salonu nie działa🙂.

Ale witrynę Empik.com to już wszyscy widzą tą samą i pewnie mają te same problemy co ja:

  • Brak prawdziwego zaawansowanego wyszukiwania (np. wydawca dla książek).
  • Przeglądanie produktów wg kategorii zawierających dziesiątki pozycji.
  • Problem z odnalezieniem koszyka — tak, miałem z tym problem.
  • Problem z odnalezieniem linku/przycisku do logowania — tak, z tym też miałem problem.

A w Merlin.pl kupuję od grudnia 2000 roku i nigdy nie miałem z nimi problemów.

W mojej opinii, Empik jest jeszcze lata świetlne za konkurentem, i na razie, nie jest żadną konkurencją dla Merlina.

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 5 to “Empik.com, czyli totalna porażka…”

  1. Empik. Ostatnie starcie. « O programowaniu i nie tylko… Says:

    […] O programowaniu i nie tylko… O niełatwym życiu programisty, rodzica i obywatela IV RP « Empik.com, czyli totalna porażka… […]

  2. Virtuous cycle » Empik vs Merlin Says:

    […] ok maybe it’s not one case after all, see for example here and here. Posted to […]

  3. Empik.com, czyli sposób na tanią książkę :) « O programowaniu i nie tylko… Says:

    […] czyli sposób na tanią książkę :) Jakiś czas temu napisałem o swoich przygodach ze sklepem Empik.com. Okazało się, że nie tylko ja mam podobne […]

  4. Mirek Szmajda (SprzedawcaInternetowy.pl) Says:

    Co się stało z Empik.com? Ktoś przejął domenę? Wygląda tak, jakby zapomnieli opłacić przedłużenie.

  5. Mirek Szmajda (SprzedawcaInternetowy.pl) Says:

    Już działa. Przez ponad godzinę strona empik.com nie działała. Na początku również empik.pl przekierowywało na niedziałające empik.com. Później jednak szybko przełączono serwis na empik.pl. Niestety nie wszystkie linki działały, bo były przekierowania na empik.com. Na szczęście uporano się z zaniedbaniem.

Skomentuj

