Idee. Tytułem wstępu

Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że od stycznia 2006 współpracuję z brytyjską firmą, prawdziwym dotcomem, WhereAreYouNow Ltd. — właścicielem witryny wayn.com.

W ciągu tego roku, wiele razy rozmawiałem z kolegami o pomysłach na nowy biznes — zarówno tych znanych z sieci, jak i tych, które wymyśliliśmy samodzielnie, choć pewnie nie jako pierwsi i jedyni.

Zawsze, podczas tych rozmów, ciekawiło co decyduje o sukcesie i dlaczego, choć wydaje się to takie proste (www.milliondollarhomepage.com), to tak trudno znaleźć to coś i rozwinąć pomysł w dobrze prosperujący biznes.

W szczególności lektura, Top 10 Dumbest Online Business Ideas That Made It Big Time, zmusza do refleksji…

W gronie znajomych doszliśmy do smutnego wniosku, że jesteśmy za starzy i za poważni, aby nawet pomyśleć, że na ,,Million Dollar Home Page” można zarobić pieniądze.

Postanowiłem więc, napisać o własnych pomysłach na internetowy biznes oraz o tych, o których wszyscy słyszeliśmy lub przeczytaliśmy w sieci. Ciekawi mnie, ile jeszcze osób wpadło na ten sam pomysł, ale jeszcze bardziej, czy komuś udało się go zrealizować i odnieść sukces (lub nie).

Może ktoś wie…

O pomysłach już niebawem, jak tylko mój mały czasowypełniacz mi pozwoli.

Tagi: ,

Skomentuj

