Postanowienie Noworoczne

Od ponad roku myślałem o założeniu bloga. Miałem podobne przemyślenia, co Steve Yegge we wspaniałym blogu, tylko czasu było brak (i innych rzeczy, o których Stevey napisał).

Poprzedni rok był dla mnie bardzo udany — nowa, fantastyczna, praca, narodziny córki, rozpoczęcie hodowli muchołówki — zdarzyło się wiele rzeczy o których warto byłoby napisać — dla siebie, ale mam też nadzieje, że dla innych.

Dlatego postanowiłem w Nowym, 2007, Roku założyć blog i systematycznie go uzupełniać.

Odpowiedzi: 2 to “Postanowienie Noworoczne”

  1. JA Says:

    czy to to jest normalne jeżeli moja muchołówka zakwitła ponownie? Już wcześniej zakwitła… długa łodyga a na samej górze białe kwiaty. Tera znowu zakwita mi muchołówka… jeszcze do końca się nie rozwinęła, bo nie widać jeszcze kwiatów… a ten „stary” kwiat, który zakwitł mam obciąć nożyczkami na samym dole?

  2. Grzegorz Gierlik Says:

    Nie wiem, czy to normalne, ale moje tak mają — w tym roku kwitły jak szalone (http://mucholowki.blip.pl/).

    Ja kwiaty (jak i uszkodzone liście) obcinam nożyczkami (dziecięcymi, do paznokci) najniżej jak się da.

Skomentuj

